Bestellen op KlusWijs.nl


Hoe bestel ik een product in jullie webshop?

Gevonden wat je zocht? Fijn! Je bestelling is bijna binnen, je doorloopt alleen nog deze stappen:

1.    Winkelmand. Plaats de producten in je winkelmand.
2.    Gegevens. Vul je gegevens in (als je al bent ingelogd hoeft dit niet meer).
3.    Bezorgen. Lees hier meer over de bezorging.
4.    Betalen. Kies één van de mogelijke betaalwijzen (iDeal, Mastercard of Visa). Een eventuele kortingscode kun je hier verzilveren. Na het afronden van je betaling, krijg je een bevestiging in je mail.

Alle genoemde bedragen in onze shop zijn inclusief BTW.


 
Hoe weet ik of mijn bestelling ontvangen is?

Zodra je de bestelling hebt betaald, krijg je een e-mail waarin we de ontvangst van je bestelling bevestigen.


 
Waar komt mijn bestelling vandaan?

Wij leveren producten rechtstreeks vanuit een aantal KlusWijs winkels én werken samen met leveranciers die het product rechtstreeks bij jou thuisbezorgen. Bij een product dat geleverd wordt door één van onze leveranciers wordt er vanuit de leverancier contact met je opgenomen voor het maken van een bezorgafspraak. Op de productpagina staat ook aangegeven dat het gaat om een product dat rechtstreeks vanuit een leverancier geleverd wordt.

Wanneer je een order bij ons hebt geplaatst in de webshop die wij vanuit één van onze winkels leveren, ontvang je naast de bestelbevestiging een e-mail met daarin de informatie welke KlusWijs winkel jouw order uitlevert. Bij vragen kun je dan altijd terecht bij de desbetreffende winkel. Het kan zijn dat je order bestaat uit producten die deels bij een winkel, deels bij een leverancier vandaan komen. In dit geval krijg je meerdere pakketjes thuisbezorgd.


 
Waar kan ik mijn bestelstatus inzien?

Wanneer je een product hebt besteld dat verstuurd wordt via DHL, kun je via de Track & Trace code die je per e-mail krijgt, de status van je bestelling opvragen en inzien. Een bestelling, zoals een kast of laminaat, die geleverd wordt door één van onze leveranciers wordt bezorgd door de bezorgdienst van deze leverancier. Zij nemen (doorgaans de volgende werkdag) contact met je op om een bezorgafspraak te maken. 


 
Ik heb een product besteld waarvoor een bezorgafspraak gemaakt moet worden. Hoe gaat dit in zijn werk?

Sommige producten zijn te groot en/of te zwaar om als pakketpost te versturen. Dit zijn producten zoals bijvoorbeeld kasten en laminaat. Zodra je zo’n product hebt besteld in onze webshop word je binnen 3 werkdagen gebeld om een afspraak te maken om dit product bij jou thuis te bezorgen. Lees hier onze bezorgvoorwaarden.


 
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat nu?

Dat is uiteraard heel vervelend. Graag helpen wij je om na te gaan waar je bestelling is gebleven. Neem in dit geval contact met ons op per e-mail of bel 055-7506666.


 

Lees hier meer over de bezorging van je bestelling.
Online winkelen